WorkDesk portál használati útmutató

 Bejelentkezés

A BCS WorkDesk portálon, támogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleinket szolgáljuk ki. A szerződések tartalmazzák a jogokat és ügyfélfiók adatokat az oldal használatához. Bejelentkezni a megadott felhasználónév (email cím) és jelszóval lehet a Bejelentkezés linkre kattintva.

Ügyet bejelentkezés után, a weboldal alján látható Ügy bejelentése űrlap kitöltésével lehet bejelenteni. A szerződésekhez egy, vagy több projekt kapcsolódhat. A bejelentéshez szükséges kiválasztani egy, a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet.  Ha a projekt neve nem ismert, vagy nem látható a listában, akkor hívja hotline vonalunkat a +36 1 3285098 számon.  A Megnevezésben megadott szöveg lesz az Ügy elnevezése, ezért relevánsan, röviden, tömören érdemes megfogalmazni. Beküldés után a projektben automatikusan létrejön a feladat. Az ügy Prioritását kérjük megfelelő körültekintéssel válasszák ki! A nem megfelelő választás a szolgáltatási költségek felesleges növekedésével járhat. A projektekhez különféle Jellemzők (egyedi mezők) is tartozhatnak pl. Kategória, Típus. A jellemzők és értékeik listája a projekt kiválasztásával töltődnek be és válnak kiválaszthatóvá.

A Fiókom menüre kattintva kiválasztható a Projektek vagy Feladatok/Ügyek almenü, melyekben felsorolásra kerülnek a felhasználóhoz rendelt projektek és feladatok/ügyek. A BCS logóra kattintva rögtön a Feladatok/Ügyek listájára juthatunk. Az ügy beküldése után kapott tájékoztatóban látható az ügy sorszáma, amire hivatkozni lehet a továbbiakban. A szerződésekben történt megállapodás alapján, többféle minőségben is követhető az ügy. Ügyfelünk kaphat egy linket kifejezetten egy darab ügy állapotának követésére. Kaphat e-mail értesítéseket az üggyel történő különféle eseményekről. A portálra belépve, a Fiókom menüben áttekintheti az ügyek állapotát, különféle szempontok alapján rendezhetően. A portálon kommunikálhat az ügy kezelőivel, fájlokat csatolhat az ügyhöz. Megfelelő kollaborációs jogok esetén közvetlenül részt vehet a munkában, és akár maga is módosíthatja az ügy munkamenet állapotait.

Odoo Tutorials -  a teljes Odoo oktatási anyag elérhetősége
Odoo Basic - Odoo használatának alapjai, ezen belül különösen az Odoo Cahtter
Odoo Project & Timesheets - a  BDSC WorkDesk app ezeknek az alkalmazásoknak a módosítása, továbbfejlesztése
BDSC WorkDesk kézikönyv

person using laptop

Egyszerű bejelentés

A BCS WorkDesk támogatási portál használatával, partnereink könnyen kiválaszthatják a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet és egyéb jellemzőket. Így az ügy késlekedés nélkül kerülhet a megfelelő ügyintézőhöz.

man in black shirt wearing black headphones

Könnyű követés

A portál lehetőséget biztosít e-mail értesítések küldésére az ügyek állapotának változásáról.  A portálra történő belépéssel, áttekinthetővé válik az összes ügy,  különféle szempontok szerint rendezhetően.

Hatékony munka

A portálon lehetőség van az ügyhöz megjegyzések fűzésére, fájlok feltöltésére. A partnerekkel történő szorosabb együttműködés esetében pedig lehetőség van akár az ügy állapotának (munkafolyamatának) partnerek által történő módosítására.

The text entered here will be the name of the Case, please use relevant, short wording.
If you do not know or do not see the name of the project associated with the announcement, please select the Collector project.
Choosing the relevant category speeds up administration.
with reCAPTCHA protection