WorkDesk portál használati útmutató
A BCS WorkDesk portálon, támogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleinket szolgáljuk ki. A szerződések tartalmazzák a jogokat és ügyfélfiók adatokat az oldal használatához. Bejelentkezni a megadott felhasználónév (email cím) és jelszóval lehet a Bejelentkezés linkre kattintva.
Ügyet bejelentkezés után, a weboldal alján látható Ügy bejelentése űrlap kitöltésével lehet bejelenteni. A szerződésekhez egy, vagy több projekt kapcsolódhat. A bejelentéshez szükséges kiválasztani egy, a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet.
Ha a projekt neve nem ismert, vagy nem látható a listában, akkor hívja hotline vonalunkat a +36 1 3285098 számon.
A Megnevezésben megadott szöveg lesz az Ügy elnevezése, ezért relevánsan, röviden, tömören érdemes megfogalmazni. Beküldés után a projektben automatikusan létrejön a feladat. Az ügy Prioritását kérjük megfelelő körültekintéssel válasszák ki! A nem megfelelő választás a szolgáltatási költségek felesleges növekedésével járhat. A projektekhez különféle Jellemzők (egyedi mezők) is tartozhatnak pl. Kategória, Típus. A jellemzők és értékeik listája a projekt kiválasztásával töltődnek be és válnak kiválaszthatóvá.
A Fiókom menüre kattintva kiválasztható a Projektek vagy Feladatok/Ügyek almenü, melyekben felsorolásra kerülnek a felhasználóhoz rendelt projektek és feladatok/ügyek. A BCS logóra kattintva rögtön a Feladatok/Ügyek listájára juthatunk. Az ügy beküldése után kapott tájékoztatóban látható az ügy sorszáma, amire hivatkozni lehet a továbbiakban. A szerződésekben történt megállapodás alapján, többféle minőségben is követhető az ügy. Ügyfelünk kaphat egy linket kifejezetten egy darab ügy állapotának követésére. Kaphat e-mail értesítéseket az üggyel történő különféle eseményekről. A portálra belépve, a Fiókom menüben áttekintheti az ügyek állapotát, különféle szempontok alapján rendezhetően. A portálon kommunikálhat az ügy kezelőivel, fájlokat csatolhat az ügyhöz. Megfelelő kollaborációs jogok esetén közvetlenül részt vehet a munkában, és akár maga is módosíthatja az ügy munkamenet állapotait.
Odoo Tutorials - a teljes Odoo oktatási anyag elérhetősége
Odoo Basic - Odoo használatának alapjai, ezen belül különösen az Odoo Cahtter
Odoo Project & Timesheets - a BDSC WorkDesk app ezeknek az alkalmazásoknak a módosítása, továbbfejlesztése
BDSC WorkDesk kézikönyv
Egyszerű bejelentés
A BCS WorkDesk támogatási portál használatával, partnereink könnyen kiválaszthatják a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet és egyéb jellemzőket. Így az ügy késlekedés nélkül kerülhet a megfelelő ügyintézőhöz.
Könnyű követés
A portál lehetőséget biztosít e-mail értesítések küldésére az ügyek állapotának változásáról. A portálra történő belépéssel, áttekinthetővé válik az összes ügy, különféle szempontok szerint rendezhetően.
Hatékony munka
A portálon lehetőség van az ügyhöz megjegyzések fűzésére, fájlok feltöltésére. A partnerekkel történő szorosabb együttműködés esetében pedig lehetőség van akár az ügy állapotának (munkafolyamatának) partnerek által történő módosítására.